torsdag 28 juni 2012

Vemdalen

Nu är backarna i Klövsjö och Vemdalen avklarade i 12km/h upp och 70 blås neråt. Tagit in på vandrarhemmet och räknar med en tidig start imorgon.

Urförskörningen mot Klövsjö blev lite väl spännande när en mötande bilist bestämmer sig för att köra om en annan samtidigt som jag flyger fram nedåt.

Kroppen börjar bli ganska sliten. Jag har försökt att stå upp mycket för att skona baken. Istället har jag då fått lite ont i knäna när de belastas med låg kadens när jag står upp. Jag har fått lite domningar i handflatan och lilltårna. Försöker hålla och på test olika sätt och på så sätt köra på.

Edit: Stavar som en kråka även när jag är trött



1 kommentar:

  1. Kämpa på! Du ska se att din kropp piggnar till lite efter en god natts sömn. :-)

    /DT

    SvaraRadera